Pages

Wednesday 17 December 2014

Bagaimana Hendak Buat 5 Angka Di Rumah?


Assalamualaikum dan salam sejahtera.


BAGAIMANA BUAT 5 ANGKA DI RUMAH?

Bagaimana anda pun boleh hasilkan 4, 5 angka dengan produk berasaskan info/maklumat seperti mana yang telah saya lakukan sebelum ini!

Kini sesiapa saja boleh buat produk info kalau tahu cara yang betul, tak kisahlah anda seorang pelajar ke, guru ke, pekerja swasta/kerajaan ke, semua boleh!

JOM jumpa saya di Seminar GURU JOOTAWAN Januari nanti! KLIK SINI -->http://bit.ly/1BWWY47

Sebenarnya tak susah nak jana income 5 angka dari rumah sebab saya sendiri pernah buat masa di universiti. Dan sesiapun boleh buat! Modal tak perlu besar pun, hanya ada laptop dan internet.

OK sebelum saya teruskan, apa itu produk info? Produk info ialah produk yang mempunyai maklumat yang orang inginkan dalam pelbagai bentuk samada ebook, video, audio, DVD dan lain-lain. Dan produk tu boleh dijual.

Tapi boleh ke buat 5 angka jual maklumat macam tu saja?

BOLEH. Tapi dengan syarat, jangan SYOK SENDIRI. Maksudnya jangan buat benda yang orang tak nak!

OK so macamana anda pun boleh buat 5 angka sebulan di rumah? Meh sini saya share :-

1)  Gunakan kepakaran / minat atau hobi sendiri.
Ada kepakaran, minat atau hobi? Maka jadikannya dalam bentuk produk info.

Tapi pastikan kepakaran kita tu boleh mendatangkan duitlah. Jangan syok sendiri! Tiada sesiapa nak beli ebook cara ukur gelanggan takraw kalau kita syok sendiri.

2)  Tiada kepakaran?  Kaji permintaan di internet
Kalau tiada kepakaran, kajilah permintaan dan lepas tu hasilkan produk dengan menggunakan kepakaran orang lain.  Dulu saya buat ebook FarmVille laku gila sampai masuk NTV7 padahal saya tak pernah main pun FarmVille.  Tapi disebabkan market masa tu memang suka FarmVille, saya just upah orang dan siap terus produk saya.

Ingat! Sebelum promote produk info kita, pastikan produk tu ada permintaan dulu. Jangan main hentam terus jual, nanti rugi sebab tak laku!  Akhirnya sendiri berputus asa.

Macamana nak kaji permintaan?  Gunakan Google Trends untuk tengok trend terkini.  Nak lagi senang pergi je ke kedai buku atau Big Bad Wolf (kalau masih ada).  Tengok je bahagian best seller. Habis cerita.

3)  Siapkan produk info promosikan di Internet
Sepanjang saya buat produk info, ini bahagian yang paling kena jaga.  Ramai orang 'fail' kat sini, jadi macam mana nak promote?

Nasihat saya jangan terus menjual dahulu, kumpul database atau list seperti nama, email dan no tel. Setelah itu kita buat soft-selling dengan sharing kebaikan produk kita.  Last sekali barulah boleh menjual.

Tapi paling penting, gunakan teknik pelancaran produk, barulah boleh buat 5 angka dalam masa yang sangat singkat!

Hey saya nak share lagi banyak lagi teknik produk info dalam Seminar Guru Jootawan di sini --> http://bit.ly/1BWWY47

Kalau anda hadir ke seminar ini memang dah jimat 5 tahun sebab saya akan share pengalaman saya termasuk :

1)  Bagaimana menghasilkan pendapatan RM1 juta dalam tempoh setahun hanya dengan menjual produk Informasi.

2)  Bagaimana menghasilkan produk dalam masa yang sangat singkat iaitu 48 jam.  Lagi cepat anda hasilkan produk, lagi cepat anda boleh buat duit.

3)  Cara menulis surat jualan yang POWERFUL yang pastinya orang akan berduyun–duyun membeli dengan anda.

4)  Teknik “superb” menjual produk Informasi walaupun belum siap lagi.

5)  Blueprint (kaedah) menjual produk Informasi dalam seminggu.

Ini peluang yang susah nak dapat, saya jamin!  Sebab kalau anda pernah belajar cara buat produk info, anda mesti terkejut kalau dapat tahu saya pernah buat 10 PRODUK sekaligus dalam masa sebulan!

Nak tahu apa teknik yang saya gunakan?  Kena datang ke seminar Guru Jootawan SEKARANG! KLIK SINI dan DAFTAR --> http://bit.ly/1BWWY47

Semoga bermanfaaat untuk semua ya.

Ammar Zahar, salah seorang IM yang berjaya dan juga pengasas Jootawan.  Banyak ilmu yang akan dikongsikan oleh beliau pada hari tersebut.

Saya pernah mengikut bengkel beliau semasa di JB dahulu.  Singkat tetapi padat.

Link di atas adalah link affiliate saya.  Mudah sahaja affiliate ni.  Kita cuma daftar affiliate dan akan diberi link untuk dipromosikan.  Untuk yang mahu jadi affiliate, boleh cuba.  Jika ada yang beli atau sertai, kita akan dibayar.

Di entri yang lain, saya akan berkongsi tentang affiliate pula ya.

Sekian untuk hari ni.  InsyaAllah, esok saya kongsi entri lain pula.  Sedang menggoreng ayam untuk dibuat rendang menu malam ni...hihihi...Alhamdulillah.

Salam sayang
Kak Zah







No comments: