Pages

Wednesday 12 November 2014

PopUp Bazaar

Assalamualaikum,

Alhamdulillah, sejuk cuaca di luar.  Sejak akhir-akhir ini, bumi Pasir Gudang hujan.  Kadang-kadang pagi dan berlarutan hingga ke petang.  Kadang-kadang petang berlarutan hingga ke malam.  

Semalam bersarapan roti telur.  Pagi ini hendak bersarapan apa ya?  Hmm....sejuk-sejuk begini, rasanya saya hendak buat lempeng la.  Sedap juga cicah dengan sambal ikan bilis.  Sekejap lagi rutin di dapur pula.  Hendak siapkan entri untuk hari ini dulu.

Saya hendak mewawarkan tentang Pop Up Bazaar.  Apa tu Pop Up Bazaar ya?  'Pop Up Bazaar' adalah bazaar yang memberi peluang kepada usahawan wanita di bawah program 'Mentoring Women in Business' untuk berniaga dan mempromosi produk dan servis masing2.  Ianya adalah anjuran YPVWM, Qualcomm dan Cherie Blair Foundation.

Seramai 60 usahawan wanita yang akan terlibat dalam bazaar ini.  Untuk yang ingin tahu lebih lanjut tentang program Mentoring Women in Business dan lain-lain program, boleh datang ke booth yang telah disediakan dan berjumpa dengan pihak YPVWM.


Datanglah beramai2 untuk memeriahkan lagi Pop Up Bazaar di samping memberi sokongan kepada usahawan wanita di Malaysia.


Boleh juga lihat link Yayasan Pendidikan & Vokasional Wanita Malaysia (YPVWM) untuk info lanjut. Lebih detail boleh datang ke Pop Up Bazaar dan jumpa sendiri wakil mereka 15hb Nov nanti ya.



Boleh berjumpa dengan saya dan rakan bisnes saya, www.facebook.com/FNZFabric di bazaar ini nanti.

Banyak stok kain-kain terbaru dari kami.  Kami juga buka peluang kepada yang hendak jadi pemborong.  Kain berkualiti, cantik dan dari gred AAA yang terdiri dari English Cotton, Satin Cotton dan Korea Cotton.








Jemput datang ke booth No. 53 ya.  Jumpa kami di sana.

Salam sayang,
Kak Zah

No comments: