Pages

Monday 22 September 2014

Bersiaran Dari Melaka

Hari ini saya bersiaran dari Kings Green Hotel, Melaka.  Saya di sini kerana menghadiri Mentoring Women in Business Programme.  Hari pertama sudah seronok sebab sessinya menarik.  'Ice breakers' sessi perkenalan dikendalikan oleh Pn. Aziaty, pengarah program ini.  Lemah lembut orangya. Wow...pelbagai bisnes dari kami yang menyertai program ini, seperti spa, homestay, sabun buatan sendiri, seramik, kedai buku, pakaian, makanan dan lain-lain.  Banyak input dan perkongsian yang dikongsikan dalam program ini.  Tidak sabar untuk hari ke 2 esok dengan sessi simple English pula.  

Hotel yang saya tinggal pun cantik dan terletak di tengah-tengah bandar Melaka.  Baru dibina kurang dari 1 tahun.  Semua penginapan dan makan kami adalah percuma, dari sarapan, tengahari dan malam.  Rugi jika tidak memanfaatkan peluang ini sepenuhnya dan dengan sebaik-baiknya.

Banyak yang hendak saya kongsikan lagi di entri lain pula.  Kita tunggu esok hari pula ya.

Oh....saya berjumpa dengan orang taman saya juga di sini.  Alhamdulillah, ramai kenalan baru hari ini.

Untuk yang berminat untuk tahu lebih lanjut tentang program ini boleh layari website yang saya bagi di atas.  





No comments: