Pages

Wednesday 10 September 2014

I Love My Business

Alhamdulillah, syukur saya diterima sertai program Yayasan Pembangunan Vokasional Wanita dengan kerjasama Cheri Blair Foundation yang akan bermula 22hb hingga 26hb September di Melaka.  Makan, minum dan tempat tinggal kursus adalah ditaja sepenuhnya oleh yayasan ini, secara PERCUMA.

Disebabkan saya tinggal di JB, saya telah ditemuduga pada hari Isnin, 8 Sept, melalui telefon.  Setelah selesai temuduga, saya terus mendapat jawapan dan ianya adalah saya diterima.  Alhamdulillah, alhamdulillah, syukur.  

Saya mesti menggunakan sepenuhnya peluang ini untuk menambah lagi kemahiran saya di dalam bisnes saya.  Rugi tolak peluang dan tidak memanfaatkan peluang ini.  

Seronok hendak berkongsi.  InsyaAllah, selesai kursus nanti saya sambung lagi ya.

Untuk yang ingin tahu lanjut, boleh mendaftar di http://jotform.co/form/40021131316837.  Cubalah.








Salam sayang.








No comments: