Pages

Thursday 5 June 2014

Hujan

Alhamdulillah, hujan sejak tengah hari tadi hingga sekarang di Pasir Gudang.  Tugasan selesai ditemani hero kenit saya.  Sampai tertidur dalam kereta.  Dialah peneman saya ke mana-mana.  Terima kasih Allah, kerana memberikan dia kepada saya.  

Hari ini banyak kerja di luar.  Berjumpa rakan lama dan pos laju.  Jadi suri rumah ni lebih banyak kerja sebenarnya.  Habis kerja di dalam rumah, siapkan kerja di luar pula.  Beli barangan dapur, jumpa pelanggan, hantar pesanan dan lain-lain lagi.  Setakat ini, Alhamdulillah, masih kuat dan diberi Tuhan kesihatan yang baik.

Inilah dua orang hero saya.  Seorang hero kenit, Ahmad Wafi, umur 2 tahun 7 bulan dan seorang lagi hero besar.  Hero kenit saya bila tanya umur berapa, jawabnya 5 tahun..hehehhe.   Pelbagai gelagat dan petah bercakap, hingga tidak terlayan untuk menjawab soalan-soalan yang ditanyanya.




Ini semasa di rumah Kak Long saya, di Dungun sempena perkahwinan anak lelaki sulongnya.  Rajin menolong abahnya hingga selipar pun dua tona...hehehe.

Oklah, ini sahaja celoteh saya untuk hari ini.  Nanti kita sambung lagi ya.  Hendak buat menu minum petang,

Salam ceria dan senyum selalu.



No comments: