Pages

Monday 23 June 2014

Puasa Seminggu Lagi

Alhamdulillah.  Ramadhan bakal datang lagi.  Ya Allah, terima kasih dan semoga aku sempat menyambut Ramadhan untuk tahun ini.

Bulan puasa saya suka masak yang simple-simple sahaja sebab bulan puasa ini seleranya lain sikit.  Lebih mudah yang ringkas-ringkas sahaja.  Nasib baiklah suami tidak cerewet sangat pasal makan di bulan puasa ni.  Kena buat menu untuk 1 bulan ni.  Dulu masa saya suri berkerjaya, main campak-campak je, jadi sekarang ni dah jadi suri sepenuh masa, lebih banyak lah masa di dapur untuk menyiapkan menu.  Boleh buat kuih juga.  Jadi jimat belanja.  

Nanti saya update lagi ya.  Nak berkongsi menu yang boleh dicuba untuk semua suri rumah.  Menu yang paling mudah, cepat dan sedap.  

Sabar ya.

Salam sayang dari saya.







No comments: